10 veckor!

 


Huliganen blir 10 veckor idag! Han växer så det knakar och hela 6,4 kilo väger han! Ska bli så spännande att se hur stor han blir.
 
Idag har jag varit hemma hela dagen och sen jobbat ikväll. I förmiddags försökte jag sola lite men försök det med huliganen Charlie i samma trädgård, haha
 
Han börjar bli riktigt duktig med att åka bil nu, det är fortfarande inte kul men till och med fram och tillbaka till stan är han relativt tyst. Och det lilla han piper är inte så högt, jag minns när Diezel var liten han vrålskrek och ylade hela vägen till Örkelljunga (ca 20 min bilväg) Det var inte kul att åka bil med honom..
 
Charlie är lite snällare på den delen. Min galna fina hund :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0