Rubbad




Ja man blir väl lite rubbad när man har valp :) Har haft Charlie en vecka och har redan kommit in i rutinerna att vi vaknar om nätterna, även om inte Charlie vaknar. Han brukar vakna mellan tre-fem tiden på natten och väcka mig för att gå ut. Imorse vakna jag vid fem tiden, Charlie var vaken men låg och tuggade på ben, han hade ingen brådska att gå ut. Så jag låg och tittade på sötingen och sen gick vi ut en stund.
 
Idag har vi kört ett litet pass klickerträning och han börjar förstå nu. Han börjar även veta vad han heter. Allt underlättar när han vet att han heter Charlie :)
 
Senare när mamma slutar jobbet ska hon få passa Charlie lite så jag kan få lite egentid med Max :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0