Inklickad!




Charlie är nu inklickad och vi har börjat lära in 'Sitt'. Det märks att han är en smart hund, han fattar så snabbt! Så roligt!! Ska bli kul att börja jobba med honom lite mer ordentligt nu. Han vet även vad han heter nu, så skönt!!
 
Idag har jag även suttit och mejlat lite olika brukshundklubbar angående valpkurs. Börjar bli dags att kolla var det startar några kurser eller om jag måste vänta till i höst. Är kanske inte så många som väljer att hålla kurs i sommar. Men har slängt ut lite mejl och hoppas få napp någonstans. Än sålänge är han ju inte så gammal men det är tid att kolla runder.
 
Jag har även tränat lite på att kamma honom idag. Charlie ville mest leka med kammen, annas var det inga problem. Ingenting verkar vara så stort för Charlie utan han bara gillar läget och leker sig igenom allt ;)
 
Ikväll blir det jobb för min del, så Charlie ska vara hemma hos mina föräldrar och alla hundarna, toppenkul tycker Charlie, mindre kul tycker hundarna och katten där hemma ;)
 
 


Kommentarer
Elinore

Fin Charlie är!! Lycka till! :)

Sv. Tack tack! :)

2013-06-08 @ 14:07:18
URL: http://www.neoverona.webb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0