Mina fina pojkar

 



Mina fina duktiga pojkar! Man kan inte bli annat än stolt över dom.
 
Med Charlie har det blivit socialträning i form av gå i koppel över parkering och i djuraffär, klickerträning och kontaktövning. Han är så duktig! Han fattar riktigt snabbt, duktiga Charlie! :)
 
Max har idag fått träna lite rallylydnad sen nu ikväll när det var lite svalare blev det en promenad på en mil som sen avslutades med ett svalkande bad i dammen. Väldigt skönt tyckte Max! :)
 
Nu är Charlie trött, han har somnat vid mina fötter. Jag ska kolla in lite bloggar och sen sova jag med, det kommer ju en dag imorgon också ;)
 
 
 


Kommentarer
Sussie

Men herregud vad underbart sööööt <3 Verkligen otroligt fin liten valpis!

Haha två av våra labbar heter Charlie och Max ;-)

2013-06-11 @ 02:02:33
URL: http://www.freestylehundar.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0