Livet leker

 


De senaste dagarna har vi haft fullt upp. Charlie väger nu 7,8 kilo, stora killen!
 
Denna veckan har vi varit ute mycket, vi har koppeltränat en hel del vilket inte är något problem alls, Charlie har även varit lös en del och vi har tränat mycket inkallningar och kontakt. Vi fortsätter med klickerträningen vilket också går väldigt bra.
 
I onsdags så fyllde min pappa år så Charlie blev passad några timmar på eftermiddagen/kvällen av en kompis. Det gick jättebra! Han charmade hela henne familj så blir nog inga problem att få passning där fler gånger :)
 
I torsdags var det ruskigt varmt och kvavt så jag tog fram badbaljorna till hundarna, Max hoppade i så fort där kommit minsta lilla vatten, han tyckte det var jätteskönt att svalka sig. Charlie tyckte det var spännande med vattnet som kom ur vattenslangen. Baljan var ganska hög för honom så han vågade inte riktigt hoppa i så jag hjälpte honom i och när han var i vattnet tyckte han det var jätteskönt. Han tyckte det var kul att blåsa bubblor under vattnet, han stoppade ner hela nosen och blåste, såg jättekul ut.
 
Idag ska jag jobba ikväll så Charlie ska vara hos mina föräldrar. Nu en sväng på förmiddagen har vi varit på jobbet och hälsat på massa nya människor. Charlie hälsade även på en mörkhyad man utan problem - skönt!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0