Tuffing

 
 



Nu ikväll har jag jobbat, Charlie har blivit passad av min syster och sen varit hemma hos mamma och pappa. Min syster kom inom med Charlie på jobbet innan hon körde till mina föräldrar och jag kan inte sluta förundras över hur cool han är när han är på jobbet.

Han går in som ingenting, hälsar på alla och är väldigt framåt, inte galet framåt utan framåt och låter folk klappa, pussa och mysa. Han hälsar på alla vårdtagare, vare sig de är gåendes, sitter i rullstol, har rullatorer framför sig eller nånting som är konstigt. Där var en man som satt i en stol och när han skulle klappa Charlie blev det att han kom uppifrån, inga problem sa Charlie och lät sig bli klappad. Sen satt Charlie i en dams knä och myste.
 
En man sa att han inte tyckte om hundar men han kunde inte slita sig från att klappa Charlie och han sa hela tiden att han va ju otroligt söt :)
 
Nu är Charlie trött och har somnat under mitt soffbord, på plattan under. Så söt är han.
 
Jag ska med sova nu, en långt jobbedag imorgon. Har en tråkig vecka med tre heldagar efter varandra nu..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0