Jaktnytt

Blir inte jättemycket skrivet om jakten med hundarna, mycket beror det på att jag inte själv är med i skogen, vilket är synd. Ofta är det helgerna som jag har annat för mig, jobb eller annat så jag inte kan vara med i skogen. Men jaktsäsongen är ännu lång så jag hoppas jag kan gå med en eller fler dagar senare. Blir färdig med skolan 16 december med så då har jag inte det utöver jobbet längre som tar tid.

Så tyvärr är det enda jag kan skriva som pappa säger "han har varit duktig, han har drivit osv."
På det stora hela är dom duktiga, Max börjar bli bättre och bättre. Dock inget skjutet efter Max än. Diezel är där skjutet nåt efter har jag för mig.

Nu till helgen ska de jaga tre dagar, fredag, lördag och söndag så kanske kommer lite uppdateringar då om de händer nåt speciellt.

Imorgon ska jag och bästa Åsa ta oss uppåt för att bland annat besöka Engelsons! Ska bli spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0