Tävling!

Årets (2012) första agilitytävling är nu bokad! Dock är det en träningstävling för klubben, men det är i ett ridhus. Max har aldrig varit i ett ridhus så det ska bli riktigt bra träning för honom. Och eftersom vi äntligen ska tävla officiellt nästa år så är det en bra start för året och en bra träning.

Har lite smått abstinens just nu. Vill träna träna träna! Men har haft så mycket i skolan den sista tiden och pappa har ju hundarna på helgen. Men idag tog jag examen iallafall så nu är jag fri! Färdig undersköterska! Helt underbart!! Så nu har jag helt plötsligt massor med fritid! Haha inte bara jobb och plugg utan nu jobb och fritid! ;D
Så nu hoppas ja det ska bli lite mer agilityträning än det blivit de senaste veckorna.
Vill träna och riktigt längtar till tävlingarna nästa år! Helt galet vad jag längtar ut på plan! Ja, 21 januari är denna träningstävling iallafall, resultatet här är inte viktigt för mig utan det är just träning, eftersom det är i ett ridhus och det ska bli kul att se hur Max reagerar.

Annars har hundarna varit med pappa och jagat i Småland hela dagen, de sköt två rådjur tror jag det var.
Bjuder på en liten bild på min älskade Max.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0