Det är bra när det är bra

Vilken hund jag har! Han är så duktig!
Körde ett pass agility igår med Åsa, vi byggde en bana med lite blandade svårigheter. Jag ser äntligen ljuset i tunneln och vet att vi är påväg någonstans, vi går framåt inte bakåt!

Det är så kul att se han kämpa på och att han börjar dra mer på hindrena själv, så länge jag höjer rösten och peppar honom med rösten så ökar han fart och peppas. Kan inte beskriva hur glad jag är över att vi kommit såhär långt, och längre ska de bli! :)



Kommentarer
Åsa

mmmm tänk vad lite röst kan göra =))) o se hur du kan hålla samman honom trots han är trött genom att peppa honom med rösten. Kul att se o kul att ni jobbar på så bra =))

2011-11-12 @ 13:35:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0