I have a good feeling

Har en bra känsla. Känns verkligen som om vi kommer vara klara att starta officiellt till våren!

Satt igår och kollade lite tävlingar på SBK tävling och åh va jag längtar! Blir inte jättemycket agilityträning nu när det är jakt men lite hinner vi med. Ska iväg eventuellt på torsdag och träna med Åsa. Underbara Åsa :) Ska fixa ihop en bra bana tills dess tänkte jag!

Sista kursen för mig att bli instruktör är planerad, A1an går en helg i januari och en helg i februari sen är jag agilityinstruktör med.

Andra nyheter, Pappa och killarna jagar på, i helgen har Max drivit flera olika djur och långt har han drivit med. Dock sköt de inte efter honom, vilket var synd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0