Underbara fredag

Då va de fredag igen - skönt!

Har spenderat min dag med skola och plugg och sen hem och mysa med mina pojkar. Sedan stack jag och pappa iväg till hylte lantmän för att shoppa lite jaktgrejer. Pappa skulle ha lite grejer till sin jaktradio och en jacka och lite sådär, jag däremot var ute efter ett par byxor. Har kollat mycket på Chevalier's byxor arizona pro pants och hoppades på att de hade dom. Det hade dom, dyra men åh så sköna! Blev helt kär i dessa byxorna. Perfekta att träna hund i! Dock var damstorlekarna slut så jag provade ett par herr, de passade men eftersom de är herr byxor blev de ju lite väl mycket tyg i skrevet, inte snyggt ;) Så de blev inga byxor för mig idag. Men vet vad jag vill ha iallafall! Hoppas på att få komma iväg till Engelsons någon gång så jag kan kolla deras byxor, har ett par liknande för betydligt mindre peng, dock inte samma kvalité kan jag tänka mig. Går ju ungefär 4 såna byxor på ett par Chevalier ^^

Men men, Sedan har jag äntligen bestämt mig för vad jag önskar mig i julklapp. Ett nytt objektiv, rättare sagt ett Nikon 50/1,8
Mamma har lovat att köpa det till mig så idag skulle jag in och handla det eftersom hon inte alls vet vad det är för något haha. Tyvärr hade de inte objektivet hemma så var tvungen att beställa det :( Jag som hade hoppats få tjuvstarta lite och leka med det idag. Förhoppningsvis kommer det nästa vecka så jag kan leka liiiite med det innan jag packar ner det igen och ger det till mamma för att bli julklapp :)

Tack snälla snälla mamma & pappa ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0