Vi försöker igen


Diezel, tagen för någon vecka sedan på Rönne. Han börjar få lite gråa läppar, söte!

Jag har inte gett mig än. I mig bor en tävlingsmänniska och en tävlingsmänniska kan man inte alltid plocka bort. Jag vill inte sluta med agility. Vi är bra. Max är kanon. Vi kommer gå långt.

Lite pepp till mig själv, ska alldeles strax sticka iväg till killarna för att sen ta ett pass på klubben. Åsa som är så snäll ska ta fram lite motivations banor till oss. Behöver en rejäl spark där bak och det är hon bra på! :)

Ikväll blir det alltså träning på motivation, motivation och motivation! Vi måste få känna att vi fortfarande kan lyckas.

Diezel ska också följa med och springa ett varv tänkte jag.

/Sofie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0