Hurtta Collection

Har letat sele ett tag till Max, men inte hittat någon som faller mig i smaken. Men idag slog jag på stort, köpte en Hurtta sele med matchande halsband, kanonsnyggt! Kommer såklart vara snyggast av alla (vilket han redan är) haha

Tidigt imorgon bitti åker jag, pappa och Max till Svalöv för att gå jaktprov. Om det är jag eller pappa som går är ännu oklart, beroende på hur pappas knä är imorgon. Lite nervöst ifall jag ska gå. Varit med men aldrig gått själv innan.



Det blev en y-sele denna gång. Halsbandet är likadant som på bilden fast i samma färg som selen. Blått alltså!

/Sofie



Kommentarer
Åsa

du kan tro jag köpte nya halsband igår till mina av samma märke som ovan men dem var så klumpiga att jag funderar på o återlämna dem =(

2011-09-24 @ 09:44:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0