Layouter

Har suttit nu några timmar och pillat med lite nya layouter i photoshop till hemsidan. Dock blir inget bra och jag har börjat om tusen gånger ungefär. Har kollat runt på olika hemsidor för att få lite inspiration men det hjälpte inte de heller.
Till sist så kollade jag mina egna gamla och har nu gjort en ganska enkel, mina layouter brukar se ganska enkla ut och jag vill ha det så. Vill inte ha det så avancerat utan enkelt och snyggt helt enkelt! Jag har tagit lite ideér från en väldigt gammal layout som jag haft så tror det kan bli bra, vet dock inte om jag ska publicera den eller göra en ny, haha vi får se.

Hinner i vilket fall inte ladda upp den idag.

Tänkte jag skulle lära mig hur man designar sin blogg med så denna kanske kan bli lite mer personlig, vi får se när det händer.

/Sofie


En bild på Maximus, nästan 6 månader. Detta är taget på en inofficiell utställning i Höganäs.
Det regnade till och från så Max hade på sig sin söta regnrock, haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0