Life as we know it


Diezel 2009

Dedär med att designa sin blogg var ju inte de lättaste för en nybörjare. Har lyckats med en header iallafall, bilden längst upp alltså. Sen var jag tvungen till att sluta eftersom jag skulle iväg innan, så jag kommer pilla mer med detta senare när jag har tid.

Angående agiltykurs så är det bestämt, fortsättningskursen börjar nästa tisdag och jag går med Max, hoppas vi kan få upp lite motivation och fart igen som vi haft innan. Har köpt en pipis som extra motivation till honom så nu ska jag bara motivera mig själv. Jag hoppas vi kan hitta tillbaka till vår glädje igen.

Iomed att kursen är på tisdagar så har jag fått hoppa av som hjälpledare för valpkursen på klubben eftersom det går samma tid. Trist eftersom jag tyckte det var riktigt roligt att jobba med dessa människor och hundar, kul att jobba med valpar och kul att få hjälpa dom att sätta grunden för deras samarbete med sin hund.

Har inte träffat mina pojkar på två hela dagar, saknar dom. Får åka inom innan jag ska jobba imorn för att pussa lite på dom!

/Sofie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0