Ännu mer agility!

Agility, vad annars? Haha.
Idag åkte jag till klubben och mötte upp Åsa. Vi gick igenom alla priser och annat som skulle bli klart till söndagens tävling. Vi var där sammanlagt nästan fyra timmar.

Vi passade även på att träna såklart. Vi byggde en hopp bana ifrån gåsahoppet 2010, vi trodde att det var en klass två bana eftersom den inte kändes så himla svår men det var en klass tre bana såg jag sen.
Det gick ganska bra faktiskt men max blev trött fort, det var riktigt varmt idag! Skönt! Till sist körde jag lite kontaktfält och det börjar kännas okej faktiskt! Jag måste fortfarande stötta honom mycket men det går framåt!

Nu är det vila i två dagar till söndag då det är tävling!

Mobilbild på fina Max!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0