Agility x3

 
I helgen har det varit mycket agility - kul!! :)
 
Dock har jag inte tävlat själv, men kul att se andra duktiga ekipage, och särskilt som man kommer upp och kollar på klass tre.
 
I lördags följde jag med Åsa till Söderåsen för att se henne tävla klass två. Hon skulle bara tävla en klass så det var snabbt färdigt och vi åkte hem. Men skönt väder och trevligt var det!
 
I söndags var det klubbens klass tre tävling och jag var funktionär hela dagen. Riktigt kul att se klass tre ekipage och landslagsekipage! Vissa lopp satt man och rös så bra det såg ut! Så duktig vill jag också bli en gång i framtiden.
Det är också kul att se att trots att man är uppe i klass tre kan det gå dåligt, många diskar sig och några tar ut hundarna från plan då det inte alls går.
 
I måndags var det dags för kurs igen. Jag var rysligt trött då jag jobbat hela dagen och kände inte alls för det, men när man väl är där och har ett gäng glada kursare som vill lära sig en massa s glömmer man tröttheten och blr så glad av att få lära ut. Det är kul!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0