Hunddag

 
 
Idag har det varit en hel dag med hund på schemat. Det började med att jag och Max stack till Åsa och hennes familj vid lunchtid. Lasse skulle visa mig hur han gjorde sina levergodisar till hundarna så jag hade med lever till honom. Kanon blev det!! Max älskar dom!
 
Sen var tanken att vi skulle träna innan styrelsemötet på klubben men det hann vi inte, så det blev styrelsemöte och sen städdag på klubben inför tävlingen nästa vecka. Efter det blev det träning.
 
Då hade det blivit lite svalare med så skönare för hundarna. Vi körde en kombination från en kurs Åsa varit på, där va lite olika svårigheter men Max är så duktig. Jag ska bara hinna tänka och springa samtidigt haha
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0