Mysdag





Det blev ingen agilityträning idag, tyvärr. Istället tog jag och Max sovmorgon och sen gick vi ut på en lång runda och upptäckte nya vägar här i stan där jag aldrig varit innan. Promenaden avslutades sedan med att jag släppte honom i rastgården en liten bit härifrån. Skitig som bara den var han när vi kom in, inget roligt väder alls att vara ute i. Nu ligger han och sover här bredvid mig när jag sitter vid datorn. Blir snart att göra sig iordning för att köra hem och lämna Max och sen åka till jobbet.



Kommentarer
Julia Johansson

Supervackra bilder verkligen, gillar verkligen färgen och skärpan! kontrasten är också grym, nej dom bar helt megafina :'D

2012-01-18 @ 18:15:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0