Agilityträning!

Då jag sitter på min mammas dator för tillfället blir det ingen ny bild, bjuder på en gammal goding på min älskling istället :)
 
Idag for vi ut till klubben för att träna agility tillsammans med Åsa och hennes hundar. Vi har inte tränat agility på några veckor men det är kanske dax att börja eftersom det är tävling den 25!
 
Åsa hade med en klurig bana från Gill och det gick väl okej, lite småmissar här och där men annars gick det fint :) Småmissar från min sida såklart.
 
Hade med kameran och fotade både Max och Åsas nya lilla Ija. Kommer upp bilder inom kort när jag är tillbaka på min egna dator!
Man blev ytterliggare lite valpsjuk när man träffade Ija, gud så söt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0