Shopaholic

 
Igår satt jag och kollade runt på kameror, och objektiv. Vill ha ett nytt och lite bättre zoom objektiv då jag bara har mitt kitobjektiv som inte är så jättebra. Så det som alltid sitter på kameran är mitt fasta 50/1,8 men ibland kan det va bra att ha en zoom. Har tittat länge på detta objektivet, tamron 17-50/2,8, då det ligger i bra prisklass och alla jag känner som har det är nöjd med det. Men har valt att vänta.
 
Igår var jag inne på att jag ska nog byta kamerahuset då min D60 börjar bli till åren och jag tycker den presterar sämre. Har kollat runt på olika hus men det är så svårt att veta vilket som är bra. Får bli att åka till en fotobutik och klämma, känna och fråga :)
 
Sen efter några timmars letande sprang jag över detta objektivet igen, till kampanjpris dessutom! :) Så då kunde jag inte hålla fingrarna borta utan detta klickade jag hem! :) Är som ett litet barn på julafton haha Hoppas det kommer imorgon! :)
 
Vilka kameror/objektiv kör ni med?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0