Agility



Var som sagt iväg och tränade agility för Gill Lantz i måndags. Det gick bra, första gången gick vi bara igenom vad vi kunde och sen tränade vi lite bara. Blir mer nästa gång. Än så länge är jag helnöjd! :)

I tisdags var jag på rönne och körde ett pass agility tillsammans med Åsa och hennes russlar. Två av dem löpte så det var himla bra träning för Max. Tränade mycket kontaktfält och slalom. Slalom börjar bli riktigt bra nu faktiskt, även högerslalom!

Igår, fredag, var jag på rönne igen och tränade kontaktfält, slalom och körde även små kombinationer. Det var riktigt varmt och skönt, 10 grader och strålande sol! Så skönt! Sen kommer man hem och där är det kallt och dimmigt, kunde stannat i Klippan ;)

Blir troligen ett agilitypass till på måndag eller tisdag sen blir det träning för Gill igen på onsdag förmiddag!

Har nya bilder men de ligger fortfarande kvar i kameran hemma hos mina föräldrar, så får nöja mig med lite gamla bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0