Agilitykurs

Det är mycket agility nu. Idag for jag iväg efter jobbet för att hålla kurs på klubben. Tycker mina kursare är superduktiga!! Fjärde gången vi kör nu och de utvecklas riktigt bra. Det är kul att hålla kurs.

Idag gick vi igenom främst framförbyte och blindbyte men även haft en kombination med slalom och sen mycket kontaktfält och repetition av hinder de tycker att de har problem med. Det är även kul att de ger positiv beröm till mig som instruktör att dom är nöjda och tycker att dom lär sig massor :)

Jag hade tänkt att Max skulle stanna hemma ikväll eftersom det blivit mycket agility hela helgen. Men Max skulle absolut med så han fick åka med. Han fick ju dock sitta i bilen hela kursen och bara komma ut en sväng när kursen var slut. Vi körde bara lite slalom och en liten kombination som vi hade på kursen. Bara lekte lite.

Nu blir det inte agility fören på torsdag, kan behövas lite paus. Det blir istället lydnadsträning. Kan hoppas mina böcker kommer snart :)

Mobilbild på Max under träningen för Eva leanderson den 29 april.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0