Agilityträning



Igår körde vi till klubben för lite agilityträning. Vi byggde en klurig bana som jag kört hos Gill och överlag gick det bra. Där var några andra hundar och Max klarade av att koncentrera sig ändå. De fel som blev igår beror enbart på min handling.

Efter vi kört banan några gånger körde jag lite kontaktfält och slalomträning. Max börjar även få ett snyggt högerslalom! Ska filma och lägga upp här någon gång tror jag.

På söndag ska vi tävla i Eslöv, spännande! Hoppas verkligen Max kan hinna känna av omgivningen innan vi går in på plan så han kan känna av att det är roligt även där. Small och mediumklassen startar före large så vi har lite tid på oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0