Med sikte på 10:an



Har precis beställt lite böcker från adlibris. Bland annat lydnadsboken Med sikte på 10:an! Har läst den innan för några år sedan i skolan så vet att den är bra. Kan inte hitta jättemycket bra och användbara tips på internet (ja orkar inte leta mer helt enkelt) så valde att köpa boken istället. Nu har jag inte planerat att vi ska tävla (än) men boken är ju bra att ha inför kommande valp :)

Känns sjukt att man redan planerar (och har planerat måååånga år innan) sin nästa valp som inte ens är planerad förän om ca 3-4 år beroende på hur livet ser ut då.

Men iallafall, lydnad, har inte alls planerat att tävla utan detta kör vi eftersom jag känner att vi behöver något nytt som bryter av mot agilityn. Sen skulle det va så att vi både blir fast och det går bra med träningen så självklart vill jag tävla, jag är en tävlingsmänniska. Men än sålänge så har jag inte planerat det.

Boken hoppas jag iallafall kan lära mig och svara på många av de frågor och funderingar jag har inom lydnaden. Har ju aldrig kört lydnad "seriöst" innan. Ska bli spännande.



Kommentarer
Grabbarna boys!

Tack för kommentaren på vår blogg.

Vilken underbar blogg du har med helt fantastiska bilder.

Hit tittar vi gärna in igen!

Vov från grabbarna boys o vår matte!

2012-05-11 @ 23:12:35
URL: http://www.grabbarnaboys.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0