Råådalen dag 2

Idag var ytterliggare en heldag på Råådalen för agility tävling. Med 1400 starter igår och 1300 starter idag har det verkligen tagit hela dagen, var där kvart i sju på morgonen och åkte därifrån runt sex både igår och idag. Men allt har verkligen flutit på bra och Råådalen har skött det jättebra tycker jag. Domarna lika så, roliga banor!

Inte för att vi sprang hela banorna men ändå, jag banvandrade dom :)

Idag körde jag samma grej som igår, gå in och bara köra lite hinder - full belöning och ut igen. Max verkar tycka det är jättekul nu, han har bra fart och så. Men han tar ju hindrena som han vill och inte så mycket fokus på mig. Men några tävlingar till såhär så borde jag kunna ställa lite krav på honom snart.

Nästa tävling blir nästa helg i Höör. Imorgon blir det till att dra till Rönne för att hålla kurs, sen torsdag är det träning för Gill igen.

Nu är jag dödstrött så ska springa genom duschen och sen hoppa i säng.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0