Tävling imorgon!



Imorgon är det tävling igen! Har då tävlat varje helg denna månaden kom jag på. Imorgon bär det då av till Söderåsen. Vi startar i första klassen, skönt då är det inte fullt så varmt hoppas jag.

Målet för imorgon är att ha samma bra känsla som förra tävlingen. Jag kommer precis som förut att lägga upp olika mål i banan för hur långt vi ska komma denna gången, går det bra så satsar jag på att ta hela banan!! Men som jag sagt innan, jag avbryter hellre - belönar när han har en bra känsla och går ut med den. Just för att han ska få lyckas och känna glädje på tävling.

Kollade på 101 dalmatiner nu innan ikväll och åh så valpsjuk man blir!! Hoppas det kan bli en liten till nästa år. Sitter redan och kollar efter lite namn. Det är svårt! Dels ska jag själv gilla det, det ska vara enkelt att säga och låta bra, sen ska det passa ihop med Max. Har hittat massor med lämpliga han-namn men jag vill ju ha en tik haha. Dagens ilandsproblem..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0