Sista tävlingshelgen

Ja då är vi inne på vår sista tävlingshelg denna säsong. Imorgon, lördag, ska vi tävla agility i Lund och på söndag är det Hässleholm som gäller.
 
Efter vår sista tävling som gick så himla dåligt blev det att jag tappat massor av lusten att träna agility. Har funderat på om man skulle stryka sig från dessa tävlingar och helt vila från agilityn tills nästa år. Men sen tänker jag, nej vi kan inte avsluta vår säsong med ett så otroligt uselt lopp. Det var till och med sämre än vår allra första tävling där Max inte alls ville nånting.
 
Detta är två små tävlingar i helgen, den i Hässleholm är inofficiell. Så mitt mål för helgen är att Max ska kunna koncentrera sig på mig och vi ska ha roligt. Vare sig vi tar två hinder eller en hel bana, det kvittar - bara vi har roligt.
 
Max kommer bo hos mig hela helgen då vi åker så pass tidigt på morgnarna, mysigt! :)


Kommentarer
Elinore

Lycka till i helgen!!

2012-09-14 @ 15:05:09
URL: http://www.neoverona.webb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0