Jag överlevde!





Ja, jag överlevde dagen utan Charlie, men de va svårt ;)
 
Han har nog blivit lite mammig, för mamma sa att han hade stått vid dörren när jag gått på morgonen och pipit efter mig, gulle!
 
Nu på kvällen skulle jag iväg och träffa några arbetskollegor och äta lite mat. Charlie fick följa med och han är så duktig! Inga problem att träffa nytt folk eller vara hemma hos någon annan. Han är som vilket annat barn som helst dock, han kan va hur trött som helst men han ska inte somna! Men till slut så gick det inte att hålla ögonen öppna och han somnade gott. Skönt att han kan slappna av även hemma hos någon annan med folk han inte känner.
 
 
Vaknade upp till detta på morgonen så ni kanske förstår att det var svårt att gå till jobbet??? ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0