Min duktiga kille!

 


Charlie är så duktig!! Jag har säkert sagt det innan, men han är det!!
 
Fick passa på nu ikväll att klippa gräset medans syrran va här så man hade lite "barnpassning".
 
Vi har haft en mysig dag bara Charlie och jag, vi har lekt och myst en massa. Vi har även kört tre korta pass med klickern, än sålänge håller jag bara på att klicka in honom men de går framåt.
 
Jag har även passat på att klippa klorna på honom idag. Det gick superbra! Passade på när han va ganska trött. Han ville såklart gärna hjälpa till men han tyckte inte det var nåt jobbigt. Min duktiga kille!
 
Imorgon börjar jag jobba igen efter flera dagars ledighet. Dagarna har gått så fort! Vet inte hur jag ska klara av att jobba hela dagen, kommer såklart sakna Charlie! Han kommer att bli passad av mamma så han är ju hos någon han känner men ändå. Han klarar sig, men jag då? haha :)
 
 


Kommentarer
Jennifer

Det är helt fantastiskt vad mycket underbara bilder du lägger upp! Fina, fina Charlie! <3

2013-06-03 @ 12:09:29
URL: http://www.kennelempress.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0